Har du fått brev där vi frågar vad du tycker om ett ärende?
Här kan du som sakägare, granne eller remissinstans ta del av handlingar och lämna synpunkter i ett ärende där du fått brev om möjlighet att yttra dig och lämna ett svar.
Så fungerar e-tjänsten
För att använda e-tjänsten behöver du logga in med e-legitimation. Om du lämnar synpunkter behöver du även uppge dina kontaktuppgifter. Tänk på att du bara kan använda e-tjänsten innan sista svarsdatum har passerat, och att det bara går att lämna synpunkter en gång.
Vad händer när du har skickat in ditt svar?
När svar har kommit in och tiden har gått ut kommer handläggaren att göra en bedömning utifrån de svar som kommit och de regler som gäller för just den fastigheten. Handläggaren kommer då att göra ett ställningstagande om det går att bevilja ärendet eller inte.
Så här behandlar Svalövs kommun dina personuppgifter.
När du kontaktar oss tar vi del av dina personuppgifter.